Monday, November 17, 2014

პროექტი

  პროექტის სახელწოდება : გავუფრთხილდეთ ბუნებას
პროექტის იდეა       :მოსწავლეს გაუჩნდეს ინტერესი ბუნების შესწავლის მიმარ  ,განუვითარდეს  ელემენტარული კვლევისა და ბუნებაზე ზრუნვის უნარ-      ჩვევები. გაეცნოს ბუნების მრავალფეროვნებას. -დაეუფლოს ჯანსაღი და  უსაფრთხო ცხოვრების წესს .                                    
აქტუალობა; :ბოლო წლებში საქართველოში მიმდინარე წარმატებულმა სოციალურმა   ,ეკონომიკურმა და პოლიტიკურმა მდგომარეობამ შექმნა ხელსაყრელი პირობები და სასურველი გარემო მრავალი წარმატებული რეფორმის და პროექტის განხორციელებისთვის ,განსაკუთრებით კი განათლების სისტემაში,სადაც წარმატებით ხორციელდება სტრატეგიული რეფორმები,რომლებიც მიზნად ისახავენ ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მატარებელი,თავისუფალი,განათლებული და მიზანდასახული  პიროვნების ჩამოყალიბებას.
მიზნები:მოსწავლეებს უნდა ავუმაღლოთ ეკოლოგიური ცნობიერება ,მათ უნდა იცოდნენ ,     რომ ბუნება-როგორც სიცოცხლის წყარო ყველა სიმდიდრეზე ძვირფასია .  
მონაწილეთაასაკი:8-დან 12-წლამდე.
პროექტისხანგრძლივობა:     ერთი თვე.
მოსალოდნელი შედეგები: ეკოლოგიური ცოდნის ამაღლება,სამოქალაქო ცნობიერების ჩანერგვა და ჩამოყალიბება ბავშვებში. ბუნების შესახებ ინფორმაციის მიღება და გამოყენება.მოსწავლე დაეუფლოს ჯანსაღი და უსაფრთხო ცხოვრების წესს.
საჭირო  რესურსები:კომპიუტერი, ტოპოგრაფიული რუკა,საპრეზენტაციო მასალები-სლაიდები და წიგნები.
მსვლელობა:   -სკოლის ეზოს და მიმდებარე ტერიტორიის დასუფთავება და დაცვა.
ბუნების დაცვის დღისადმი აქციის მოწყობა  ,,დედამიწა  ჩვენი სახლია".(ბავშვებს გავიყვან ბუნებაში და დავასუფთავებთ).    სკოლის ტოპოგრაფიული რუკის შედგენა.  მაკულატურის შეგროვება–„გადაარჩინე ტყე“მოეწყობა კონკურსი-ვიქტორინა ,,მე მიყვარს ბუნება".ბავშვებს დავყოფ ორ ჯგუფად და ისინი შეეჯიბრებიან ვინ უფრო მეტ ლექსს,მოთხრობას და გამოცანას წარმოადგენს ბუნების შესახებ.ექსკურსია ბუნებაში.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულსასწავლო გეგმასთან კავშირი:ხელოვნება, ბუნება, და ქართული ლიტერატურა.
პროექტის ხელმძღვანელი: თამარ კიკვილაშვილი
ხელმძღვანლის ელ.ფოსტა:tamarkikvilashvili@gmail.comპროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://tamarkikvilashvili.blogspot.com/











No comments:

Post a Comment